Всички гаранционни ремонти се извършват от оторизирани сервизи, които се намират най-често в София, а за някои марки и в чужбина ( Полша, Чехия, Румъния, Германия). Нашите специалисти ще извършат първоначална кратка диагностика, която ще отнеме до 1- 2 раб. дни и ако проблема е хардуерен и се нуждае от подмяна на част или допълнително диагностика, ще бъде изпратен в гаранционен сервиз. Времето за транспорт (отиване и връщане) е от 2 раб. дни до 4-7 раб. дни, ако сервиза е в чужбина.
След постъпване в гаранционен сервиз, стоката се диагностицира и се подменя дефектралия модул. В някои случаи се налага поръчване на резервна част, която не е налична и се налага изчакване, докато резервната част пристигне в сервиза.
Поради тази причина средното време за ремонт е от 15 до 20 работни дни, а около 25% от ремонтите продължават до 28-30 дни.
Когато техниката се експлоатира при нормални условия, описани в изискванията на производителя, няма основание за отказ от гаранционно обслужване. Има ситуации, в които производителят отказва гаранционно обслужване. Такива случаи са всички повреди причинени вследствие на механично въздействие - удар, изтърване, натиск, също така измокряне , заливане и др. Изкъртени портове, жакове, бутони също не са гаранционен проблем. Токовите удари и изгорели портове не са обект на гаранционно обслужване. По-подробна информация относно отказа на гаранционно обслужване може да намерите в гаранционните условия на производителят. За всяка техника, на която се отказва гаранционен сервиз се издава констативен протокол, в който са описани причините за отказ от гаранция. За да си спестите нервите и да не губите пари, застраховайте техниката си срещу случайни повреди. Попитайте Вашият консултант за условията на застраховката.
Свържете се с нас за инструкции на посочения телефон или ни пишете в контактната форма. Всеки продукт, може да бъде върнат в рамките на 14 календарни дни, считано от датата на получаване. Продуктът трябва да бъде в първоначален търговски вид, в противен случай pchub.bg си запазва правото да откаже връщането.
Всички поръчки се изпращат с куриер - Спиди или Еконт. Всяка поръчка, може да бъде получена на точен адрес или до удобен за Вас офис на Еконт или Спиди.